- Szczegóły
-
Kategoria: Zarządzanie kryzysowe
-
Opublikowano: wtorek, 11, luty 2014 09:10
-
Odsłony: 9871
1. Aktualności -
2. Wytyczne MAiC
- Wytyczne w sprawie zasad i trybu uruchamiania środków budżetu państwa dla jednostek samorządu terytorialnego na zadania związane z przeciwdziałaniem i usuwaniem skutkówzdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych, zatwierdzone przez Ministra Administracji i Cyfryzacji dnia 15 października 2012 r. oraz zmiany ww. wytycznych określone w wytycznych z dnia 21 grudnia 2012 r.
a) wytyczne;
b) zmiana wytycznych;
c) lista załączników niezbędnych do podpisania umowy dotacji.
- Wytyczne w sprawie zasad i trybu uruchamiania środków budżetu państwa dla jednostek samorządu terytorialnego na zadania związane z usuwaniem skutkówruchów osuwiskowych ziemi lub erozji brzegu morskiego lub przeciwdziałaniem tym zdarzeniom, zatwierdzone przez Ministra Administracji i Cyfryzacji dnia 21 grudnia 2012 r.
a) wytyczne;
b) lista załączników niezbędnych do podpisania umowy dotacji.
3. Wzory dokumentów
- Wzór protokołu strat komisji samorządowej
a) wzór protokołu strat
b) załączniki
- dokumentacja fotograficzna, mapki, w tym umożliwiające odczytanie numerów geodezyjnych działek, w przypadku wykazania numerów działek geodezyjnych w protokole (dopuszczalne jest przekazanie załączników na nośniku elektronicznym),
- dokumenty potwierdzające własność obiektów (bądź oświadczenie o prawie własności)
- Kosztorysy inwestorskie/ oświadczenie o szacowaniu strat zgodnie z wytycznymi wskazanymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) (wraz ze wskazaniem sposobu oszacowania wysokości strat)
c) protokół należy przekazać również w formie elektronicznej (plik .xls) na adresy e-mail: t.zaczek@duw.pli a.kowalik@duw.pl.
- Wzory dokumentów niezbędnych do podpisania umowy dotacji na zadania związane z przeciwdziałaniem i usuwaniem skutków zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych, przekazanie środków dotacji oraz rozliczenia końcowego.
a) Wniosek o dotację;
b) Zestawienie rzeczowo – finansowe (do wyboru wersja .doc i .xls)
c) Oświadczenie o procencie strat;
d) Oświadczenie o wysokości udziału własnego;
e) oświadczenie o tym, że zadanie będące przedmiotem wniosku o dotację jest zadaniem własnym;
f) oświadczenie o wyodrębnionej ewidencji księgowej;
g) informacja o zadaniach przyjętych do realizacji w roku 2013, którą należy przekazać wyłącznie w formie elektronicznej (plik .xls) na adresy e-mail: t.zaczek@duw.pli a.kowalik@duw.pl, równocześnie z przekazaniem wniosku lub wniosków o dotacje;
h) wniosek o przekazanie dotacji;
i) rozliczenie końcowe;
j) protokół rzeczowo-finansowy końcowego odbioru zadania.