- Szczegóły
-
Kategoria: Wydziały
-
Opublikowano: środa, 15, maj 2013 23:02
-
Odsłony: 17568
Adres
PODGiK, Al. ZHP 1, 56-300 Milicz
Referat - Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Rafał Ławniczak - Kierownik
E-mail: podgik@milicz-powiat.pl | rafal.lawniczak@milicz-powiat.pl
(Tel.: 71 38 42 866)
Mariusz Urbańczyk
E-mail: mariusz.urbanczyk@milicz-powiat.pl
Janina Duda
E-mail: janina.duda@milicz-powiat.pl
Monika Furkal
E-mail: monika.furkal@milicz-powiat.pl
Piotr Furkal
E-mail: piotr.furkal@milicz-powiat.pl
Maria Szmajdka
E-mail: maria.szmajdka@milicz-powiat.pl
Marta Skiba
E-mail: marta.skiba@milicz-powiat.pl
Marcin Lemiesz
E-mail: marcin.lemiesz@milicz-powiat.pl
Sławomir Sacla
E-mail: slawomir.sacla@milicz-powiat.pl
Referat Gospodarki Mieniem
Adres
ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz
(Pokój nr. 27 - II Piętro)
Kontakt
Tel.: 71 38 41 328 | 71 38 31 630 | 71 38 40 764
Fax.: 71 38 40 704
Aleksandra Bielicka - Kierownik
E-mail: aleksandra.bielicka@milicz-powiat.pl
(Tel. wew. 44)
Helena Słocka
E-mail: helena.slocka@milicz-powiat.pl
(Tel. wew. 44)
Obsługa klienta
Godziny Urzędowania
Poniedziałek - Piątek→ 7:30 - 15.00
Środa → 8:00 - 16:00
Godziny przyjmowania interesantów
Poniedziałek - Piątek→ 8:00 - 14:30
Środa → 8:15 - 15:00
Zadania Wydziału
-
Prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
-
Kontrola opracowań przyjmowanych do zasobu,
-
Udostępnianie zasobu zainteresowanych jednostkom oraz osobom fizycznym,
-
Prowadzenie ewidencji gruntów i budynków,
-
Uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
-
Zakładanie i aktualizacja mapy zasadniczej,
-
Zakładanie osnów szczegółowych,
-
Wdrażania nowoczesnych technik prowadzenia zasobu,
-
Prowadzenie powiatowych baz danych wchodzących w skład Krajowego Systemu Informacji o terenie,
-
Ochrona znaków geodezyjnych,
-
Prowadzenia map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości,
-
Gleboznawcza klasyfikacja gruntów.
Udostępniane materiały
-
Zbiory danych ewidencji gruntów, budynków i lokali przedmiotowe i podmiotowe w tym wyrysy i wypisy,
-
Rejestry, kartoteki, skorowidze, wykazy, zestawienia tworzone na podstawie bazy danych ewidencji gruntów i budynków,
-
Mapy ewidencji gruntów i budynków,
-
Mapy dla celów opiniodawczych – mapa zasadnicza,
-
Dane z rejestru cen i wartości nieruchomości,
-
Dane z bazy danych ewidencyjnej sieci uzbrojenia terenu,
-
Dane z bazy danych szczegółowych osnów geodezyjnych,
-
Dane z bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500).
Załatwianie spraw w wydziale
I. Ewidencja gruntów i mapa zasadnicza:
- Zgłoszenie zmian w ewidencji gruntów i budynków krok po kroku – załącznik nr 1.
- Informacja o wymaganych dokumentach do aktualizacji danych objętych ewidencją gruntów i budynków - załącznik nr 2.
- Wydawanie wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków oraz wypisów z kartoteki budynków i lokali – należy wypełnić formularz EGiB załącznika nr 2a. W przypadku innych osób niż właściciele nieruchomości mających interes prawny do otrzymania dokumentów, należy wypełnić wniosek o udostępnienie danych osobowych - załącznik nr 3. Za udostępnianie dokumentów pobierane są opłaty wynikające z ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U.2010.193.1287 j.t. z późniejszymi zmianami)
- Wydawanie mapy ewidencyjnej – należy wypełnić formularz P i formularz P3 - załącznika nr 4a.
- Wydawanie mapy zasadniczej należy wypełnić formularz P i formularz P3 - załącznika nr 4a.
II. Zgłaszanie robót geodezyjnych i kartograficznych:
- Wzory zgłoszeń robót geodezyjnych - załącznik nr 6 i załącznik nr 7, zawiadomienia o wykonaniu prac - załącznik nr 8 i wniosku o uwierzytelnienie dokumentów - załącznik nr 9.
- Zgłoszenia robót geodezyjnych realizowane są drogą elektroniczną przez wykonawców prac geodezyjnych po uprzednim podpisaniu umowy - załącznik nr 10 i przydzieleniu loginu i hasła.
III. Rejestr cen i wartości nieruchomości:
- Udostępnienie danych objętych rejestrem cen i wartości nieruchomości(zbiór danych lub wyciąg z rejestru) - załącznik nr 5.
- Udostępnienie aktów notarialnych do wglądu - załącznik nr 11.
IV. Uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu:
- Uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu - załącznik nr 12.
V. Gleboznawcza klasyfikacja gruntów:
Wniosek o zmianę klasyfikacji gruntów powinien spełniać wymogi art. 63 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. Klasyfikator jest wyznaczany przez Starostę Milickiego. Koszty powołania klasyfikatora w postępowaniu prowadzonym na wniosek ponosi wnioskodawca
Załączniki